Managementboeken over (online) marketing & sales
-
Thuis ben ik niet zo leuk!
Hardcover, zwart-wit | 2020 | ISBN 9789089654564
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico s aan het gebruik van humor. Je... lees meer -
De marketingbijbel voor een digitale wereld
Hardcover, kleur | 2019 | ISBN 9789492873026
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP? Door de snelle evolutie van digitale kanalen en vooral van sociale media ondergaat het vak van marketing en... lees meer -
Key Performance Illusies
Hardcover, kleur | 2019 | ISBN 9789089654618
Wereldwijd worden dagelijks miljoenen KPI s (Kritieke Prestatie Indicatoren) ontwikkeld om de prestaties van organisaties te analyseren. Met KPI s kun je succes meten doelstellingen formuleren en organisaties verbeteren. Veel beslissingen groot en klein... lees meer -
Volle zalen
Paperback, zwart-wit | 2019 | ISBN 9789089654472
Het aanbod van seminars congressen concerten theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator... lees meer -
Handboek Online Redactie
Flexcover, kleur | 2019 | ISBN 9789089654403
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites webshops... lees meer -
True Storytelling (paperback)
Paperback, kleur | 2019 | ISBN 9789089654601
Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud... lees meer -
Waardevolle eenvoud
Paperback, kleur | 2018 | ISBN 9789089654359
Ontevreden gebruikers vertrekkende klanten interne weerstand slechte verkoopresultaten een lastige concurrentiepositie Als nieuwe of bestaande producten diensten of processen niet voldoen zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het... lees meer -
In de hand van de klant
Flexcover, kleur | 2018 | ISBN 9789089654366
Consumenten zijn verslaafd aan hun smartphones en spenderen het grootste deel van hun online tijd aan apps. Doordat elke zichzelf respecterende organisatie daarop in wil spelen groeide de markt voor apps het afgelopen decennium explosief. Met miljoenen... lees meer -
Big data ontrafeld
Hardcover, zwart-wit | 2018 | ISBN 9789089654236
Big data make big difference De term big data wordt steeds vaker gebruikt. Maar wat houdt het eigenlijk in en waarom wordt het gezien als een game changer voor je organisatie? Op welke manier kunnen big data de resultaten van jouw bedrijf verbeteren en... lees meer -
Werken met profielen en persona's
Paperback, steunkleur | 2018 | ISBN 9789089653970
Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat? Profielen en persona s zijn... lees meer -
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA
Boek | 2018 | ISBN 9789089653840
Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen... lees meer -
Content!
Boek | 2017 | ISBN 9789089653888
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten via websites blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties doen maar wat als het hierop... lees meer -
The future of shopping
Boek | 2017 | ISBN 9789082542271
Managementboek van het Jaar 2018 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Traditionele retail is dood.... lees meer -
Customers the day after tomorrow
Boek | 2017 | ISBN 9789082542240
We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven dan moeten... lees meer -
De wet van de paracetamol
Boek | 2017 | ISBN 9789089653697
De levensduur van producten diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot... lees meer -
Eén fan per dag
Boek | 2017 | ISBN 9789089653291
Met gewoon tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen zijn trouw en minder prijsgevoelig denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken moet je hun verwachtingen... lees meer -
De marketingorganisatie van de toekomst
Boek | 2016 | ISBN 9789089653468
Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie.... lees meer -
Maak ze gek!
Boek | 2016 | ISBN 9789089653345
Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op... lees meer -
Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)
Boek | 2016 | ISBN 9789089653284
Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk... lees meer -
De superpromoter (2e herziene editie)
Boek | 2015 | ISBN 9789089653031
Superpromoter is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door... lees meer -
Het MerkMenu
Boek | 2015 | ISBN 9789089653017
Elke organisatie weet dat zichtbaarheid cruciaal is. Maar hoe laat je de wereld zien wat jouw bedrijf of instelling uniek maakt? En hoe zorg je ervoor dat je een consistent beeld uitstraalt? Met Het MerkMenu zet je in elf stappen je organisatie onderscheidend... lees meer -
Hooked
Paperback, zwart-wit | 2015 | ISBN 9789089652706
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën maar ze zijn nu al niet meer... lees meer -
CEX Sells
Boek | 2015 | ISBN 9789089652508
Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit maar slagen er uiteindelijk... lees meer -
Meer omzet met je webshop
Boek | 2014 | ISBN 9789089652294
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol... lees meer -
B2B contentmarketing
Boek | 2014 | ISBN 9789089652287
De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden... lees meer -
Marketing
Boek | 2014 | ISBN 9789082033724
Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In Marketing. De nieuwe principes zet Steven Van... lees meer -
De wet van Snuf
Boek | 2014 | ISBN 9789089651976
Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft krijg je terug. Een krachtig principe dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn thuis en... lees meer -
Brainbound Marketing
Boek | 2013 | ISBN 9789089651877
Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers en salesprofessionals in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing en sales niet langer werken. Klanten zijn kritischer dan voorheen en laten... lees meer -
Verleid de klant
Boek | 2013 | ISBN 9789089651471
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat... lees meer -
De Conversation Manager
Boek | 2013 | ISBN 9789081516389
De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.... lees meer -
Ik ben een aanrader
Boek | 2012 | ISBN 9789081516365
Wie vraagt u om raad als u op zoek bent naar een lekkere wijn nieuwe loopschoenen een nieuwe tv nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie vrienden collega s? Wie zijn... lees meer -
Gek op gaten
Boek | 2012 | ISBN 9789089651150
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun pijn wegnemen. Om... lees meer -
Verleiden op internet
Boek | 2011 | ISBN 9789089650726
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien... lees meer -
De 9+ organisatie
Boek | 2010 | ISBN 9789089650405
Genomineerd voor het managementboek van het jaar 2011 In all the most relevant aspects this book gets a 9 B.Joseph Pine II co-author De Beleveniseconomie Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk... lees meer -
Hondenbrokken
Boek | 2009 | ISBN 9789089650191
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim de eigenaar van een dierenspeciaalzaak gaat in deze managementroman... lees meer