Customer Journey Optimalisatie (paperbackeditie)

Customer Journey Optimalisatie (paperbackeditie)

Hoe je relevanter wordt voor klanten

Uitvoering
Boek, paperback, kleur, 160 pagina's
Ook beschikbaar
Auteur
ISBN
9789089655172
Gepubliceerd
2020
€ 29,99

Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen als je de klantreis naar jouw verkooppunt optimaliseert.

Dit boek laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Het draait erom dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, moet je je doelgroepen kennen en je merkbeleid aanscherpen. Gemak ervaart de klant als de klantreis vloeiend verloopt. Met een omnichannel omgeving zorg je daarvoor.

De markt is zo dynamisch dat je snel wilt kunnen inspelen op veranderingen. Dit alles heeft implicaties voor marktonderzoek. Onderzoek dat erop gericht is snel inzicht te geven in het effect van genomen beleidsmaatregelen, kan een belangrijke bijdrage leveren aan je bedrijfsvoering. Dit boek reikt je passende vormen van onderzoek aan.

  • In de strijd om de klant draait het om relevantie en gemak.
  • Een dynamische markt vraagt om een datagestuurd beleid.
  • Onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van beleidsmaatregelen, levert hieraan een belangrijke bijdrage.
  • Er is geen aanvullende informatie beschikbaar
Wis filter
  • Rob Luif

    Rob Luif

    Rob Luif is strateeg bij retailbureau Kega en consultant bij onderzoeksbureau DirectResearch. Hij geeft merkadvies aan organisaties die zich willen aanpassen aan veranderende marktomstandigheden en betrekt onderzoek nadrukkelijk bij dit proces omdat hij...
    Luif L