De superpromoter (2e herziene editie)

De superpromoter (2e herziene editie)

Over de kracht van enthousiasme

Uitvoering
Boek, 288 pagina's
Auteur
ISBN
9789089653031
Gepubliceerd
2015
€ 20,00

‘Superpromoter’ is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.

Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. Rijn Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Een boek waarmee je de concurrentie achter je laat, of zelfs irrelevant maakt!

Rijn Vogelaar is schrijver, spreker en oprichter van de Superpromoter Academy. Toen de eerste editie van dit boek verscheen, was hij nog CEO bij Blauw Research. Het succes van De superpromoter heeft hem doen besluiten zijn leven te wijden aan de dynamiek van enthousiasme.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar is sociaalpsycholoog voormalig directeur van onderzoeksbureau Blauw Research en auteur van De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie: Flame Flow Flood. Naast schrijver is hij spreker trainer en docent Rational & Emotional Decision making...
    Vogelaar V