Hooked
Hoe je mensen verslingerd maakt aan je product
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan gewend geraakt!
Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In Hooked legt Nir Eyal de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. En dat zonder enige vorm van dure reclamecampagne. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen.
- Een praktische gids voor productontwikkelaars, (online)marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups, inclusief stappenplan om van je product een gewoonte te maken.
- Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die het Hook-model goed begrepen hebben en zo hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.
‘Hooked toont je de blauwdruk voor de nieuwste generatie producten. Lees Hooked, als jij het niet doet, doen je concurrenten het wel.’
– Matt Mullenweg, oprichter van WordPress
Hooked
Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.
Deze artikelen gaan net als Hooked over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.
Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .
Relevante blogs zoeken...