When digital becomes human

When digital becomes human

Uitvoering
Boek , 226 pagina's
ISBN
9789082033762
Gepubliceerd
2014
€ 29,99

Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.

Steven van Belleghem:

"De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.

Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?"

"De klant wil technologie omwille van de efficiëntie, maar tegelijk moet het contact met bedrijven meer menselijk zijn. Hoe omgaan met deze paradox is dé uitdaging van de customer service. When Digital Becomes Human geeft visie en inspiratie over de transformaties die noodzakelijk zijn." - Chris Van Doorslaer, CEO Cartamundi

"Iedereen wil digitaal. Ja, tegenwoordig ook CEO’s. Maar dat lukt maar als het authentiek is, als je een stuk van jezelf in jouw digitale communicatie steekt en als je zelf een beetje digitaal DNA aanneemt. De link tussen digitaal en menselijk wordt op unieke manier beschreven in dit boek. Een absolute must-read voor elke moderne CEO. En zeker voor ouderwetse!" - Marc Coucke, CEO Omega Pharma

"When Digital Becomes Human gaat verder dan de klassieke theorieën over klantgerichtheid en over de toekomst. Het prikkelt de hersenen en dwingt bedrijven om 10 stappen verder te gaan in hun relatie met de klant. Het is een inspirerende read voor elke manager die zijn relatie met zijn klanten ernstig neemt." - Wiebe Draijer, CEO Rabobank

Wis filter
  • Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem is een internationaal keynotespreker. Hij is parttime marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastdocent aan London Business School. Daarnaast is hij partner van inspiratiebedrijf nexxworks en medeoprichter van contentcreatiebureau...
    Belleghem B

Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als When digital becomes human over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over 28, op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...