Informaticaboeken over online marketing
-
Personal branding voor fotografen
Paperback, kleur | 2020 | ISBN 9789463561563
Iedereen is tegenwoordig fotograaf en de hoeveelheid interessante foto s is enorm toegenomen. Om daarmee onder de aandacht van het publiek te komen en fans te krijgen die je gaan volgen lijkt vaak onbegonnen werk. Desondanks zijn de mogelijkheden om je... lees meer -
Handboek Social Media Marketing, 3e editie
Paperback, kleur | 2020 | ISBN 9789463561631 | Handboek
Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft... lees meer -
Handboek UX-optimalisatie
Paperback, zwart-wit | 2019 | ISBN 9789463561198 | Handboek
Combineer twee verschillende gegevensbronnen kwantitatieve behavioral UX en kwalitatieve usabilitytests in één krachtige tool waarmee u de website van uw organisatie stroomlijnt en conversie en ROI verhoogt. De combinatie van gegevens over wat er precies... lees meer -
Storytelling met data
Flexcover, kleur | 2019 | ISBN 9789463561020
Vertellen is geen intrinsieke vaardigheid vooral als het gaat om datavisualisatie. De tools die we tot onze beschikking hebben maken het bovendien niet eenvoudiger. Data-analist en auteur Cole Nussbaumer Knaflic laat zien hoe je de conventionele tools... lees meer -
De Podcastprofessor
Paperback, kleur | 2018 | ISBN 9789463560801
Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert krijgt u gratis toegang plus relevante extra s! Podcasts staan aan het begin van een veelbelovende toekomst. In zijn boek De Podcastprofessor legt Peter de Ruiter zijn... lees meer -
Web Development Library: Responsive webdesign
Paperback, zwart-wit | 2017 | ISBN 9789463560184 | Web Development Library
Het pixelgeoriënteerde web is dood. De dagen dat u verwachtte dat op een webpagina geplaatste elementen op de gewenste plek verschenen zijn voorgoed voorbij. Tegenwoordig moeten we rekening houden met een veelvoud aan apparaten waarop onze ontwerpen... lees meer -
ExpertHandboek Datavisualisatie in Excel
Paperback, kleur | 2017 | ISBN 9789059409767 | ExpertHandboek
Excel is al lang de status voorbij van een programma voor boekhouders en controllers. Met de komst van Big Data toont Excel zich van onschatbare waarde voor sales marketing en data driven organisaties. Waarom? Simpelweg omdat het met behulp van Excel... lees meer -
Handboek Mobile Customer Experience & Mixed Reality
Paperback, kleur | 2017 | ISBN 9789059409330 | Handboek
De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing om de klantreis te verbeteren is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken... lees meer -
Handboek SEA
Paperback, zwart-wit | 2016 | ISBN 9789059408920 | Handboek
Wilt u vandaag nog potentiële klanten bereiken die actief op zoek zijn naar uw product en bij wie de portemonnee al in de hand ligt? Dan kunt u niet om zoekmachine-adverteren (SEA) heen. Met het Handboek SEA leert u snel en eenvoudig om een professionele... lees meer -
Handboek Google Adwords, 2e editie
Paperback, zwart-wit | 2016 | ISBN 9789059409170 | Handboek
De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek... lees meer -
Handboek Conversie en Customer Journey Mapping
Paperback, kleur | 2016 | ISBN 9789059409187 | Handboek
Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis... lees meer -
Handboek Engaging Content
Paperback, kleur | 2016 | ISBN 9789059409248 | Handboek
De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan is het maken van aantrekkelijke engaging content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet omdat... lees meer -
Ontwerpstrategieën voor User Experience Design
Paperback, zwart-wit | 2016 | ISBN 9789059408869 | Handboek
Methodische wendbaarheid is belangrijk voor elke user experience designer. Elke user experience designer stelt zich aan het begin van een nieuw project de vraag: hoe kies ik een goede aanpak voor mijn ontwerpproces? Waar moet ik op letten? Dit boek geeft... lees meer -
Handboek Google Analytics
Boek | 2014 | ISBN 9789059407626 | Handboek
Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en... lees meer -
Handboek Usability, 2e editie
Boek | 2014 | ISBN 9789059406995 | Handboek
Op internet is de gebruiker de baas. Met maar één muisklik kan hij kiezen uit duizenden soortgelijke websites. Usability gaat over het gebruiksgemak van websites. Hoe gebruikersvriendelijker uw website is hoe beter hij zal scoren ten opzichte van de concurrentie.... lees meer -
Handboek Zoekmachinemarketing 4e editie
Boek | 2010 | ISBN 9789059404533 | Handboek
Online marketing met name zoekmachinemarketing neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne... lees meer