Marketing in tijden van Trump
Een kompas voor merken in een permacrisis
We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlogen,
klimaatverandering, technologische revoluties, energietransitie. De
herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd incident, maar het
begin van een mondiale aardschok. Hij is niet de enige populistische
wereldleider en niemand weet wat die politieke verschuiving
voor gevolgen heeft. Zijn invoertarieven hebben enorme gevolgen
voor de economie en voor geopolitieke relaties, beurzen kelderen
en het consumentenvertrouwen daalt. Stevenen we af op een
wereldwijde recessie? Wat betekent dat voor merken?
In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen
die merken vandaag de dag uitdagen. Hij biedt strategieën om
het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie. En reikt marketeers
een kompas aan om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.
Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.
Deze artikelen gaan net als Marketing in tijden van Trump over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.
Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl
Relevante blogs zoeken...