Marketing in tijden van Trump

Marketing in tijden van Trump

Een kompas voor merken in een permacrisis

Uitvoering
Flexcover, kleur , 160 pagina's
Auteur
ISBN
9789020997736
Verwacht op
24 oktober 2025
€ 29,99

We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlogen,

klimaatverandering, technologische revoluties, energietransitie. De

herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd incident, maar het

begin van een mondiale aardschok. Hij is niet de enige populistische

wereldleider en niemand weet wat die politieke verschuiving

voor gevolgen heeft. Zijn invoertarieven hebben enorme gevolgen

voor de economie en voor geopolitieke relaties, beurzen kelderen

en het consumentenvertrouwen daalt. Stevenen we af op een

wereldwijde recessie? Wat betekent dat voor merken?

In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen

die merken vandaag de dag uitdagen. Hij biedt strategieën om

het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie. En reikt marketeers

een kompas aan om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.

Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Marketing in tijden van Trump over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...