Marketing

Marketing

De nieuwe principes

Uitvoering
Boek, 328 pagina's
ISBN
9789082033724
Gepubliceerd
2014
€ 49,99

Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In 'Marketing. De nieuwe principes' zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering.

Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!

-Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie.

-Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen

-Auteur van 'De Conversation Manager' en 'De Conversation Company'.

Marketing. De nieuwe principes is een mooie compilatie van De Conversation Manager en De Conversation Company, aangevuld met de inleiding tot marketing.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem

    Steven Van Belleghem is een internationaal keynotespreker. Hij is parttime marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastdocent aan London Business School. Daarnaast is hij partner van inspiratiebedrijf nexxworks en medeoprichter van contentcreatiebureau...
    Belleghem B