Over ons
Van Duuren Media volgt de ontwikkelingen op het gebied van Informatica en Fotografie op de voet. Door de enorme beschikbaarheid aan informatie en de snelheid waarmee de technologie en platforms zich ontwikkelen, is het voor onze lezers (professionals én consumenten) steeds lastiger om een selectie te maken en efficiënt informatie te vergaren. Daarbij is er steeds meer behoefte aan gefilterde en gepersonaliseerde informatie op het moment wanneer en de plaats waar het nodig is.
Met onze boeken helpen wij onze lezers om de snelle ontwikkelingen te blijven volgen met intelligente content die op willekeurig welk platform, tijd en wijze benaderd kan worden. Flexibel, vernieuwend, actueel en innovatief zijn daarbij de kernwoorden.
Onder het label Van Duuren Management geven we managementboeken uit die een positieve bijdrage leveren aan de ontwikkeling van organisaties én de mensen die er werken. Boeken die aansluiten bij vraagstukken die organisaties raken. Informatie die noodzakelijk is om als organisatie en individu relevant te zijn én te blijven. Actueel, praktisch en van de meest gerenommeerde auteurs op hun vakgebied. Denk aan Aike Borghuis, Jos Burgers, Chantal Schinkels, Aartjan van Erkel, Daniëlle de Jonge, Toon Gerbrands, Rozemarijn Dols en Ingmar de Lange. Wil je alles weten over leiderschap, disruptieve businessmodellen, verandermanagement, innovatie, klantgerichtheid of marketingontwikkelingen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Daarnaast publiceert AnderZ boeken die je helpen op een andere manier naar de wereld te kijken met de belofte dat je daardoor anders gaat denken en vervolgens anders gaat doen. Boeken die je helpen bij je loopbaan, je werk, je persoonlijke ontwikkeling en inzicht geven in populaire psychologische thema’s. Met verfrissende inzichten van auteurs als Carlie van Tongeren, Floris Wouterson, Nir Eyal, Pauline Mulder, Bernard Schols en Heidi Klijsen.