AI in marketing

AI in marketing

Uitvoering
Paperback, kleur , 242 pagina's
ISBN
9789089657794
Verwacht op
26 februari 2025
€ 32,99
nog niet leverbaar

“AI maakt het werk van marketeers niet overbodig, maar marketeers die niet met AI werken worden wel overbodig.”

Marketing zoals we die al jarenlang kennen, houdt op te bestaan. Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen zullen het winnen van de marketeers die post-its plakken voor persona’s en uren besteden aan een blog. Het vak van de marketingprofessional staat dan ook op een kantelpunt. Dat betekent dat marketeers hun vak opnieuw moeten uitvinden en herijken wat het betekent om een marketeer te zijn.

Marketeers onderschatten de impact van AI op hun eigen werkzaamheden nog steeds. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta’s van deze wereld, toch? Maar AI is dichterbij dan we denken. En de mogelijkheden voor marketeers liggen voor het oprapen. En als je die niet oppakt, doe je jezelf en de organisatie waarvoor je werkt echt tekort.

AI in marketing wist het mysterie rondom AI en geeft de marketingprofessional concrete toepassingen van AI binnen zijn of haar vakgebied. Door middel van real life cases, heldere stappenplannen en methodes leert Charida Dorder je anders kijken naar je marketingwerkzaamheden. Je krijgt concrete handvatten om efficiëntere en intelligente campagnes te realiseren en de concurrentie een stap voor te blijven. Daarnaast besteedt ze aandacht aan valkuilen en ethische AI-vraagstukken waar jij als marketingprofessional mee te maken krijgt.

AI in marketing is een onmisbaar boek voor iedere marketeer die optimaal wil profiteren van de samenwerking tussen mens en machine. Voor de marketingprofessional die verder kijkt.

USp’s

- Derde geactualiseerde herdruk.

- Winnaar PIM Marketing Literatuurprijs 2023.

- Het marketingboek voor de toekomst.

Wis filter
  • Charida Dorder

    Charida Dorder

    Charida Dorder is auteur van het boek AI in marketing 10 jaar werkzaam in het marketingvak en oprichtster van het platform aiformarketingacademy.com. Het platform dat marketingprofessionals ondersteunt bij het begrijpen en toepassen van Artificial Intelligence....
    Dorder D

Meer weten over ? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als AI in marketing over en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...