Kroon je medewerkers en je klant wordt koning

Kroon je medewerkers en je klant wordt koning

Leidinggeven in retail

Uitvoering
Boek, 176 pagina's
Auteur
ISBN
9789089656742
Verwacht op
15 maart 2023
€ 27,99
nog niet leverbaar

Kampt jouw winkel met personeelstekorten? Vertrekken je medewerkers naar andere werkgevers? Vraag jij je ook af hoe je ervoor kunt zorgen dat ze wel bij je willen blijven? Herken jij je in de veelgehoorde uitspraak: ‘Ze kunnen soms echt zeuren. En doen niet wat ik zeg, ik moet er continu achter aan’? Zie je potentieel in je mensen maar weet je niet hoe je hun de kans kunt geven zich verder te ontwikkelen? Dan heb je het juiste boek in handen.

Alles valt of staat namelijk met jouw leiderschap. Investeren in je medewerkers is het beste wat je kunt doen. Want tevreden en bevlogen medewerkers zorgen voor tevreden en trouwe klanten. En dat begint bij jou. Als jij je medewerkers op nummer 1 zet, volgen de klanten vanzelf.

In dit boek neemt Maria Boelens je mee in een praktische vorm van leiderschap, die je in iedere winkel kunt toepassen. Maria legt uit waarom ‘vertrouwen’ de sleutel tot succes is en laat zien hoe je dit kunt vertalen naar de winkel en de werkvloer. De theorie, tips, opdrachten en formats maken het een hands on boek dat je veel eerder had willen hebben.

Wis filter
  • Maria Boelens

    Maria Boelens

    Maria Boelens is een ondernemer met absolute passie voor retail en de ontwikkeling van mensen die er werken. Ze heeft jarenlange ervaring in de retail en financiële wereld als adviseur leidinggevende en coach. Met haar bedrijf Triple Blended verzorgt...
    Boelens B

Meer lezen? Op onze zustersite blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met nuttige tips, trucs en andere lezenswaardigheden.

Bij Kroon je medewerkers en je klant wordt koning hebben wij de volgende aanvullende artikelen gevonden:


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...