Brainbound Marketing

Brainbound Marketing

Nieuwe online verkoopstrategieen in b2b

Uitvoering
Boek, 208 pagina's
ISBN
9789089651877
Gepubliceerd
2013
€ 29,99

Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers en salesprofessionals in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing en sales niet langer werken. Klanten zijn kritischer dan voorheen en laten zich steeds meer online informeren. Harder ‘duwen’ via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel?

Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je expertise online te delen, bijvoorbeeld via webinars, video’s of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning daarom het beste uit twee vakgebieden samen. Hij combineert inbound marketing met praktische inzichten over de werking van het klantbrein. Waarmee hij een nieuw perspectief op b2b-commercie introduceert: Br@inbound Marketing. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen en openstaat voor de kansen van neuromarketing en marketingautomatisering: let’s go br@inbound!

Paul Hassels Mönning is managing partner van dutchmarq. Hij werkt inmiddels ruim twintig jaar op het snijvlak van marketing, sales en IT. Vanuit dutchmarq helpt hij bedrijven in de b2b-sector om meer rendement uit digitale marketing en sales te halen.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Paul Hassels Monning

    Paul Hassels Monning

    Paul Hassels Mönning is managing partner van dutchmarq. Hij werkt inmiddels ruim twintig jaar op het snijvlak van marketing sales en IT. Vanuit dutchmarq helpt hij bedrijven in de b2b-sector om meer rendement uit digitale marketing en sales te halen....
    Hassels Monning H

Brainbound Marketing

Inleiding
1
Een nieuw perspectief op b2b-marketing
1.1
Vijf cruciale ontwikkelingen
1.2
Het alternatief voor traditionele marketing in de zakelijke markt
1.3
Wanneer verandert marketing in b2b echt?
2.1
Beter offl ine en online in contact met de klant
2
Een nieuw perspectief op b2b-sales
2.2
Nieuwe momenten van de waarheid in b2b
2.3
Een andere kijk op samenwerking tussen marketing en sales
3.1
Face-to-face of virtueel verleiden?
3
Klantcontact in b2b: digitaal en tóch persoonlijk
3.2
Digitale, persoonlijke marketing
3.3
Digitale, persoonlijke verkoop
4.1
Een nieuwe manier van denken én doen
4
Inbound marketing in b2b
4.2
Het bewijs voor inbound marketing
4.3
Inbound drempels en uitdagingen
5.1
Slimmere marketing
5
Breinbrekende business: de rationele klant bestaat niet
5.2
Wat drijft zakelijke beslissingen?
5.3
Beslissingen in b2b beter beïnvloeden
6.1
Wat is Br@inbound Marketing?
6
Br@inbound Marketing
6.2
Versnellers voor Br@inbound Marketing
6.3
Neuromarketingonderzoek in b2b: eerste bewijs
7.1
Br@inbound nulmeting
7
Br@inbound Marketing in de praktijk
7.2
Br@inbound: van ambitie tot prestatie
7.3
Op br@inbound pad
Bronnen
Dank
Over de auteur
Register