Content, 2e editie

Content, 2e editie

Zuurstof voor je klanten

Uitvoering
Boek, flexcover, zwart-wit, 432 pagina's
Auteur
ISBN
9789089656285
Verwacht op
26 januari 2022
€ 37,99

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Het belang van echt goede content kun je dan ook niet onderschatten. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Helaas doen veel organisaties maar wat als het hierop aankomten veel te weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het boek biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Het geeft antwoord op alle relevante vragen, zoals: Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Wat zijn contentformats en hoe kies je het format dat bij jou past? Wat voor hulpmiddelen zijn er en hoe betrek je de organisatie bij het ontwikkelen en verspreiden van content?

Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die de relatie met zijn (potentiële) klanten wil versterken en behouden.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
  • Geactualiseerde versie 2022.
  • Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht.
  • Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s.
Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Antal de Waij

    Antal de Waij

    Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met hun strategie en implementatie van content. Hij weet precies hoe succesvolle content écht werkt en deelt zijn ervaringen in dit boek. Hij doceert Contentmarketing...
    Waij W