Sterk digitaal merk

Sterk digitaal merk

Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO's staat

Uitvoering
Hardcover, steunkleur, 336 pagina's
ISBN
9789089656506
Verwacht op
05 oktober 2022
€ 36,99

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?

Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.

Wis filter
  • Ingmar de Lange

    Ingmar de Lange hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode Beeckestijn EURIB en Nima en publiceert veel bijvoorbeeld op Marketingsfacts Frislicht en het Bureau voor Merkstrategie. Hij is oprichter van Mountview een...
    - -