Waar ben jij eigenlijk van?

Waar ben jij eigenlijk van?

Professionele identiteit voor ervaren coaches & consultants

Uitvoering
Boek, hardcover, steunkleur, 200 pagina's
Auteur
ISBN
9789089655943
Verwacht op
22 september 2021
€ 27,99

‘Waar ben ik eigenlijk van?’ Het is een lastige vraag. Een vraag die je jezelf met tegenzin stelt. Een vraag waar je geen antwoord op hebt, maar waarvan je vindt dat je er wel een antwoord op zou moeten hebben. Dit ongemak gaat over professionele identiteit. Je professionele identiteit brengt tot uitdrukking waar jij van bent. Waar jij van bent, dat is er al en dat is er waarschijnlijk altijd al geweest. Mogelijk onder de oppervlakte van je dagelijkse bezigheden. Wellicht in verschillende manifestaties door de jaren heen. Misschien zelfs wel vermomd als vanzelfsprekendheid.

Dit boek helpt je bij het neerzetten van je professionele identiteit, zodat ook jij als ervaren coach of consultant straks gewoon rustig kunt vertellen waar je van bent – en je klant of opdrachtgever dat in één keer begrijpt. Dit boek heb ik gemaakt voor mensen die met mensen werken en dat met hart en ziel doen. Voor dienstverleners die hoge kwaliteit leveren en hun professionaliteit stevig willen neerzetten. Voor een persoonlijk profiel dat jouw kleur draagt. Voor werk waarin je jouw toon, jouw stijl, jouw eigenheid tot uitdrukking brengt.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Kiki Verbeek

    Kiki Verbeek is neerlandicus filosoof en theatermaker. Vanuit haar onderneming en weblog Glashelder Verhaal begeleidt ze ervaren coaches en consultants bij het neerzetten van hun professionele identiteit. Kiki s trainingen en boeken zijn onmisbaar voor...
    - -

Waar ben jij eigenlijk van?

INLEIDING
LEESWIJZER
“Mijn vaardigheid creëert mijn vorm”
Waar jij van bent, dat is er al
“Keer altijd terug naar je kern”
Waarom jouw fantastische inhoud niet genoeg is
“Ik ben niet bang voor ongemak, daardoor kan ik spelen”
Regie nemen over je onderneming
“De weg door de rouw heen is het ordenen zelf”
Je professionele identiteit neerzetten
“Aan een mening heeft niemand iets”
Je eigen gat in de markt maken
“Zorg voor iets buiten jezelf wat belangrijker is dan jij bent”
Recept voor een stevige professionele identiteit
ZELF AAN DE SLAG
NAWOORD
DANKWOORD