Extreem klantgericht (2e, herziene editie)

Extreem klantgericht (2e, herziene editie)

= Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties

Uitvoering
Flexcover, kleur , 176 pagina's
ISBN
9789089656384
Gepubliceerd
2022
€ 27,99

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

  • Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.
  • De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.
  • De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.

Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft! // Gerrit Piksen – Expert customer insights SAMR Marktvinders

Met 'Extreem klantgericht' legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen. // Rob Beltman – Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES

Wis filter
  • Daniëlle de Jonge

    Daniëlle de Jonge

    Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle professionals om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties workshops en boeken is nuchter heel erg praktisch en met humor. Het doel: bedrijven en organisaties...
    Jonge J

Extreem klantgericht (2e, herziene editie)

Extreem klantgericht: de nieuwe standaard!
Maatschappelijke impact
1
De Goede Weg-wijzer
2
Ecologische winst: zo ziet dat eruit
3
Sociale winst: zo ziet dat eruit
Maatschappelijke impact in actie
Commercieel omdenken
4
De klant is aan zet
5
Wat heeft jouw klant te vertellen?
6
Klanten betrekken helpt je excelleren
Commercieel omdenken in actie
Relatiegerichte vaardigheden
7
Commerciële alertheid
8
Opvallend online
9
Aangescherpte gesprekstechnieken
Relatiegerichte vaardigheden in actie
Fan zijn van jouw klanten
10
Bied klanten de beste ervaring
11
Persoonlijk contact is niet meer van deze tijd
12
Ambassadeurs: klanten met labradorloyaliteit
Fan zijn van jouw klanten in actie
Bedrijfsbrede klantfocus
13
Klantgedreven leiders
14
Doe niet moeilijk, doe het samen
15
Zet jezelf op nummer 1
Bedrijfsbrede klantfocus in actie
Jouw route naar extreem klantgericht gedrag
Over de auteur
Het ‘schrijven doe je niet alleen’-dankwoord
Bronnen

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Extreem klantgericht (2e, herziene editie) over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...