Webcare in de praktijk

Webcare in de praktijk

Een integrale aanpak voor excellente online klantenservice

Uitvoering
Boek, 160 pagina's
ISBN
9789089653079
Gepubliceerd
2015
€ 24,99

Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken, en iedereen kijkt mee. Als communicatie-, marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in te spelen. Want een klacht die viral gaat op Twitter kan het einde betekenen van je reputatie. Maar als jij op tijd met een slimme reactie komt, word je misschien wel populairder dan ooit.

Klantenservice via social media heet ook wel webcare. In Webcare in de praktijk geeft Antina van der Veen je de nodige praktische handvatten om deze nieuwe, essentiële vorm van klantenservice in jouw organisatie te implementeren. Hoe zorg je bijvoorbeeld voor een passend antwoord op elk bericht? En regel je dat er ook ’s avonds nog namens het bedrijf wordt gereageerd? Dit boek leert je hoe je bij elke klant de juiste snaar raakt. Zodat je steeds opnieuw positief uit de bus komt.

  • Boordevol tips en trucs om jouw klanten het beste te woord te kunnen staan.
  • Met prikkelende anekdotes over klantcontact via onder andere Facebook en Twitter.

Antina van der Veen-Meijer is interimmanager webcare, social media & community. Met haar bedrijf Social Connection helpt ze organisaties om een optimale verbinding met klanten en overige stakeholders te maken door gebruik van social media.

Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Antina van der Veen

    Antina van der Veen

    Antina van der Veen-Meijer is interim social media manager en communitymanager en is gespecialiseerd in webcare. Met haar bedrijf Social Connection helpt ze organisaties met het verlenen van excellente service via social media....
    Veen V

Webcare in de praktijk

Inleiding
1
Webcare, waar gaat dat eigenlijk over?
2
Webcare inrichten in je organisatie
3
Stel je webcareteam samen
4
Webcare: en nu de praktijk
5
Succes van een webcareteam
6
Klantcommunity’s en proactieve chat
Epiloog
Dankwoord
Literatuurlijst