Klantgestuurde businessmodellen
Innoveren tot in het hart van je organisatie
Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen.
Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft.
Deze tweede herziene druk is voorzien van nieuwe voorbeelden uit de Nederlandse markt en behandelt nieuwe onderwerpen, zoals de samenhang tussen businessmodellen en merken. Daarmee biedt dit boek alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van je organisatie!
Marleen Bekkers is bedrijfseconoom, met een specialisatie in marketing en strategie. Zij is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl).
Dirk Houtgraaf is (gedrags)bioloog én marketeer, met een jarenlange ervaring in de non-profi tsector.
Klantgestuurde businessmodellen
Meer weten over Algemeen Management? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.
Deze artikelen gaan net als Klantgestuurde businessmodellen over Algemeen Management en vind je misschien ook interessant.
Meer artikelen over 30, op blog.vanduurenmanagement.nl
Relevante blogs zoeken...