De marketingorganisatie van de toekomst

De marketingorganisatie van de toekomst

Scoren met de marketingorganisatie van morgen

Uitvoering
Boek, paperback, zwart-wit, 224 pagina's
Auteur
ISBN
9789089655356
Verwacht op
02 december 2020
€ 29,99
nog niet leverbaar

De ontwikkelingen in het marketingvak gaan razendsnel. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert?

Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieƫn en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!

  • Een brede, moderne benadering van de marketingfunctie.
  • Over de rol en bijdrage van marketing in de organisatie van de toekomst.
  • Boordevol actuele interviews, cases en checklists om direct aan de slag te gaan.
  • Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs.
  • Er is geen aanvullende informatie beschikbaar
Wis filter
  • Rob Beltman

    Rob Beltman

    Rob Beltman is al meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak als adviseur begeleider docent n onderzoeker. Hij heeft inmiddels honderden organisaties begeleid bij marketingvraagstukken. Rob is medeoprichter van H3ROES een coƶperatie van professionals...
    Beltman B