Thinking in new boxes
Thinking in new boxes
Een nieuw paradigma voor creativiteit
  • Auteur(s): Luc de Brabandere, Alan Iny
  • ISBN: 978-90-8203-373-1 (9789082033731)
  • Uitvoering: Boek, 320 pagina's
  • Prijs: € 24,99
  • Gepubliceerd in 2014
Beschrijving

Deze titel is tot 20 juni NIET leverbaar

Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds snellere verandering is het zaak om voortdurend een stap voor te blijven. Out of the box denken is niet genoeg. Je zult in nieuwe boxes moeten gaan denken.

De internationale bestseller Thinking in new boxes werpt een nieuw licht op creativiteit. Door met vijf essentiële basisprincipes te komen: daag gangbare perspectieven uit, onderzoek wat mogelijk is, bedenk veel nieuwe en spannende ideeën, evalueer en selecteer de ideeën die tot doorbraken zullen leiden, en blijf meedogenloos kritisch. Een innovatief boek dat je helpt om zekerheden voortdurend in twijfel te trekken, en daardoor succesvol te zijn.

  • Een internationale bestseller over creativiteit in organisaties
  • Creativiteit herleid tot vijf essentiële basisprincipes
  • Voorzien van krachtige creativiteitstools en fascinerende cases

Luc De Brabandere is burgerlijk ingenieur en filosoof. Hij is senior advisor en fellow van de Boston Consulting Group en doceert aan Louvain School of Management. Alan Iny studeerde wiskunde en management en behaalde een MBA aan Columbia Business School. Hij is senior specialist creativiteit en scenario’s bij de Boston Consulting Group.

Aanvullende Informatie
Downloadbare bestanden
 
 
 
 
Volg ons online: