Brainbound Marketing
Brainbound Marketing
Nieuwe online verkoopstrategieen in b2b
  • Auteur(s): Paul Hassels Monning
  • ISBN: 978-90-8965-187-7 (9789089651877)
  • Uitvoering: Boek, 208 pagina's
  • Prijs: € 29,95
  • Gepubliceerd in 2013
Beschrijving

Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers en salesprofessionals in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing en sales niet langer werken. Klanten zijn kritischer dan voorheen en laten zich steeds meer online informeren. Harder ‘duwen’ via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel?

Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je expertise online te delen, bijvoorbeeld via webinars, video’s of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning daarom het beste uit twee vakgebieden samen. Hij combineert inbound marketing met praktische inzichten over de werking van het klantbrein. Waarmee hij een nieuw perspectief op b2b-commercie introduceert: Br@inbound Marketing. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen en openstaat voor de kansen van neuromarketing en marketingautomatisering: let’s go br@inbound!

Paul Hassels Mönning is managing partner van DutchmarQ. Hij werkt inmiddels ruim twintig jaar op het snijvlak van marketing, sales en IT. Vanuit DutchmarQ helpt hij bedrijven in de b2b-sector om meer rendement uit digitale marketing en sales te halen.

Aanvullende Informatie
Downloadbare bestanden
Direct lezen
Inkijkexemplaar
 
 
 
 
Volg ons online: