Gijs van Wulfen
Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen (1960) is professioneel spreker, auteur en trainer over innovatie en design thinking. Hij werkte als marketeer in de food-industrie en adviseerde bij Ernst & Young en Boer & Croon. Eind 2002 startte hij een eigen organisatie die zich richt op het versnellen van innovatie in organisaties. Hij is de grondlegger van de VOORT innovatiemethode (FORTH innovation method). De VOORT innovatiemethode verdubbelt de effectiviteit van jouw innovatieproces. Gijs helpt organisaties effectief te starten met innovatie en het bedenken van nieuwe producten en diensten. Zijn internationale bestseller ‘De Innovatie Expeditie’ is inmiddels in zes talen verschenen, waaronder Nederlands. Zijn meest recente boek is ‘Het Innovatiedoolhof’ waarin hij vier routes geeft om succesvolle nieuwe business cases op te leveren.

Gijs was in 2013 een van de eerste Influencers bij Linkedin en heeft 300.000 volgers. Al vier jaar op een rij is Gijs gekozen in de top 10 van de internationale innovatiebloggers top 40. Gijs is keynote speaker bij verschillende grote internationale evenementen. Zo was hij spreker bij de ‘Turkish Innovation Week’ in Istanbul en bij ‘Product Innovation Berlin’. En faciliteert hij innovatieworkshops voor 3M in de Verenigde Staten en AIRBUS in Frankrijk.

Gijs inspireert mensen als workshopleider of als keynote speaker op (inter)nationale innovatieconferenties of managementbijeenkomsten. De lezingen en workshops van Gijs zijn praktisch, informeel, vol humor en entertainment.


 
Resultaat 1 t/m 2 van 2 gevonden titels:
 
Het innovatiedoolhof
Het innovatiedoolhof
ISBN: 978-90-8965-312-3 (9789089653123)
Boek, 248 pagina's € 34,95 € 27,99 (actieprijs t/m 31-10-2017) - meer info

 
De Innovatie Expeditie
De Innovatie Expeditie
ISBN: 978-90-8965-245-4 (9789089652454)
Boek, 248 pagina's € 34,95 - meer info

Pagina: 1
 
 
 
 
 
Volg ons online: