Customer Journey Optimalisatie
Hoe je relevanter wordt voor klanten
Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen als je de klantreis naar jouw verkooppunt optimaliseert.
Dit boek laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Het draait erom dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, moet je je doelgroepen kennen en je merkbeleid aanscherpen. Gemak ervaart de klant als de klantreis vloeiend verloopt. Met een omnichannel omgeving zorg je daarvoor.
De markt is zo dynamisch dat je snel wilt kunnen inspelen op veranderingen. Dit alles heeft implicaties voor marktonderzoek. Onderzoek dat erop gericht is snel inzicht te geven in het effect van genomen beleidsmaatregelen, kan een belangrijke bijdrage leveren aan je bedrijfsvoering. Dit boek reikt je passende vormen van onderzoek aan.
- In de strijd om de klant draait het om relevantie en gemak.
- Een dynamische markt vraagt om een datagestuurd beleid.
- Onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van beleidsmaatregelen, levert hieraan een belangrijke bijdrage.
Customer Journey Optimalisatie
Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.
Deze artikelen gaan net als Customer Journey Optimalisatie over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.
Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .
Relevante blogs zoeken...