Handboek Facebook-marketing
Handboek Facebook-marketing
  • Auteur(s): Karel Kolb
  • ISBN: 978-90-5940-764-0 (9789059407640)
  • Uitvoering: Boek, 126 pagina's
  • Prijs: € 14,95 € 10,00 (actieprijs t/m 15-11-2017)
  • Gepubliceerd in 2014
Beschrijving
Facebook heeft op dit moment meer dan anderhalf miljard gebruikers, acht miljoen daarvan zijn Nederlanders. Van hen logt ruim driekwart dagelijks in op Facebook, vaak meerdere keren per dag. Vaders, moeders, senioren en scholieren, allemaal zijn ze actief op het grootste sociale netwerk ter wereld. Als ondernemer mag u daarom niet ontbreken op Facebook: al uw (potentiële) klanten zijn er al actief. In het Handboek Facebook-marketing komen alle aspecten van succesvolle Facebook-marketing aan bod.

Merken worden niet meer 'geladen' op de tekentafel van de marketingafdeling. Dat gebeurt nu op Twitter, Google en Facebook. Uw handen in de lucht gooien en hopen dat uw merk een hit wordt, is een optie. Dit boek lezen en zo snel profiteren van de voordelen die Facebook ondernemers biedt, is waarschijnlijk verstandiger.

Dit handboek is zowel voor beginners als gevorderden een praktisch werkboek om verder te komen op Facebook. Van het maken van een pagina tot het optimaliseren van een advertentiecampagne, het komt allemaal aan bod. Best practices van succesvolle marketeers ontbreken uiteraard niet.

Aanvullende Informatie
Downloadbare bestanden Website: www.marketingineendag.nl

Direct lezen
Inkijkexemplaar
 
 
 
 
Volg ons online: